2a Edició INNOBAIX START UP TRAINING 100% SUBVENCIONAT

2on-ed-innobaix-startuptraining

INNOBAIX, conjuntament amb l’Escola de Negocis EADA, i en col·laboració d’AEBALL, realitzarà la segona edició del programa START UP TRAINING, Programa subvencionat per la Diputació de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, de capacitació d’empresaris i directius d’empreses innovadores o amb alt potencial de creixement.
La segona edició 2014, després de l’éxit de la primera realitzada als mesos de juny i juliol. Aquest programa es composa de 8 sessions de 3 hores de formació, un workshop de presentació de projectes i dues turories per projecte i es realitzarà a les instal·lacions d’Innobaix al Citilab de Cornellà. El programa s’inicia el 14 d’octubrde 2014, i finalitzarà el 18 de novembre . Les sessions formatives seran tots els dimarts i dijous en horari de 9.30 h a 12.30 h.
Les empreses interessades en participar han d’enviar un correu a l’adreça innobaix@innobaix.cat amb les dades de l’empresa i de la persona participant.
A partir d’aquest moment, en menys de 48 hores, ens possarem en contacte amb les empreses, per realizar una reunió presencial i/o telèfonica, i posteriorment confirmar la participació al progama.

Aquesta formació està orientada a persones amb capacitat de decisió dins la seva empresa., i complementa l’oferta de serveis i projectes d’Innobaix a l’acceleració de projectes empresarials. L’objectiu del programa, és aconseguir reforçar les empreses en els seus processos de creixement.
Aquí pots accedir a la opinió de una de les empreses participants a la primera edició, IrradiaFM.
Les sessions formatives conten amb el següent contingut:

IDEA I OPORTUNITAT: SCAMPER
En aquesta sessió s’abordaria la gestació d’idees mitjançant el sistema SCAMPER i altres similars. Es definirien addicionalment eines bàsiques per a testejar la idea en els seus inicis (tècniques “up to down” i “bottom up”)

MARKETING ANALÍIC: TESTEJAR EL PROJECTE
Sessions dedicades a la fase de testeig de la idea amb el mercat. Es tractarà l’anàlisi interna i externa, aportant eines bàsiques per orientar l’empresa al client / mercat. Entre d’altres es treballaran eines d’anàlisi de l’entorn, del mercat, dels competidors, del consumidor i de la pròpia empresa

MARKETING ESTRATÈGIC: GENERAR EL MODEL DE NEGOCI
Sessions dedicades a la fase de concreció del model de negoci de l’empresa i dels elements estratègics que la conformen. Es tractaran eines d’anàlisi de negocis existents, així com de generació de nous models de negoci. Es treballarà tant el model de negoci intern de l’empresa com el model de negoci necessari per comunicar l’empresa a l’exterior.

INTERNACIONALITZACIÓ i PROCESSOS
Sessions dedicades a la fase d’afinament dels elements bàsics de l’empresa, basant-nos especialment en el sector industrial. Es contemplaran la millora contínua dels processos i l’eficiència, i la internacionalització de l’empresa com a via de creixement. En ambdós casos es relacionarà amb les afectacions a l’estructura de l’empresa.

PRESENTACIÓ A INVERSORS
Sessió dedicada a la fase de comunicació del negoci a futurs inversors, fòrums d’inversió, possibles partners, accionistes i socis estratègics. Es contemplaran dues eines bàsiques de relació del projecte/empresa amb el seu entorn: resum executiu i “elevator pitch”

TUTORIES: Dues tutories presencials per participant més assessorament on line dels tutors per tal d’acompanyar l’elaboració del projecte.

Si vols més informació o vols incriure’t però tens dubtes de com fer-ho pots contactar amb nosaltres a través del següent formulari.

Amb la col·laboració de l’Associació Empresarial de L’Hospitalet i Baix Llobregat, AEBALL:

Amb el suport de:
 

2a Edició INNOBAIX START UP TRAINING 100% SUBVENCIONAT
Tagged on: