Com potenciar les relacions comercials amb Linkedin

Logo-2C-128px-R

Innobaix organitza una sessió formativa el 4 de desembre per aprendre a aprofitar aquesta xarxa per fer negocis. Es la primera d’un programa de capacitació centrat en conèixer eines de comunicació empresarial, orientat a directius i professionals que vulguin millorar la visibilitat dels seus projectes.

A punt de començar el nou any, les empreses comencen a planificar les accions que els permetran donar-se a conèixer, vendre més o buscar nous productes. La comunicació és un dels aspectes que sovint es van deixant de banda, per falta de temps o de coneixements. Per suplir aquesta mancança, Innobaix posa en marxa un nou programa de capacitació centrat exclusivament en els diferents aspectes de la comunicació empresarial.

El programa ofereix una sèrie d’eines i tècniques senzilles per ajudar les persones responsables d’un projecte empresarial a fer-lo visible d’una manera fàcil i, sobretot, adaptada a la naturalesa de cada marca. En total són diferents píndoles formatives, que es poden seguir totes en conjunt o de manera individual, en funció de les necessitats.

La primera sessió està prevista pel 4 de desembre, de 9:30 a 13:30. La Gemma Mompart, consultora d’empreses i formadora, es centrarà en Linkedin una eina indispensable per fer negocis. El curs, de nivell avançat, servirà per ajudar els assistents a crear, consolidar i mantenir relacions comercials aprofitant aquesta eina. I és que Linkedin és una xarxa amb gran potencial, que la majoria d’usuaris no aprofiten en totes les seves possibilitats. S’ensenyarà a utilitzar bé el temps que hi destinem, superar barreres per millorar la comunicació i, sobretot, detectar interessos, necessitats i oportunitats de negoci.

Programa de la sessió
  1. Com és el nou Linkedin: principals canvis i noves funcionalitats
  2. Lluir un perfil òptim
  3. El valor de les recomanacions
  4. Posicionament SEO a Linkedin: com funcionen les paraules clau
  5. Construir una xarxa de contactes de qualitat
  6. Escolta activa, diàleg i ‘engagement’
  7. Què és el Social Selling Index i com treballar-lo
  8. Pàgines d’empresa, grups i influencers
  9. Linkedin Premium, val la pena?

Per poder participar a la sessió cal haver participat a algun dels programes d’Innobaix. És imprescindible tenir un perfil a la xarxa Linkedin amb un mínim de 50 contactes. És necessari portar el propi ordinador. Places limitades.

Inscripcions

Altres sessions

El programa comença el mes de desembre i seguirà durant l’any 2018, amb sessions que abordaran aspectes generals i també molt concrets de la comunicació empresarial: imatge de marca i web, tècniques de redacció i ús de la llengua, parlar en públic, com difondre l’actualitat de la marca a través de les xarxes socials, fer fotos i vídeos amb el telèfon mòbil o com saber aprofitar totes les eines de Google per fer-nos visibles.

Com potenciar les relacions comercials amb Linkedin