Entrevista a Ferran Adrià: “El Bulli destinava el 20% de facturació a la innovació”

invertirinnovacio

La innovació és clau en el creixement de les empreses i incorporar-la a l’esquema del model de negoci permet generar constantment noves opcions d’obtenir beneficis en el futur.

Així ho demostra l’èxit internacional de Ferran Adrià, cuiner i home de negocis, que ha sapigut incloure dins del seu model empresarial la innovació i que ha aconseguit destacar en un sector on la innovació semblava no tenir lloc. Tal i com va explicar en una entrevista fa unes setmanes, la clau de El Bulli va ser “fer les coses de forma diferent” i destinar recursos a la innovació en la cuina.

base_image

Adrià, un exemple d’empresari innovador. (Foto: El Comercio)

Adrià explica que les millors escoles de negocis miren d’explicar el seu èxit però que no ho fan bé perquè no veuen que l’eix del seu negoci no era el restaurant, sinó que hi havia una societat que diversificava activitats i que era capaç de generar 200 milions d’euros de publicitat i això permetia crear nous projectes innovadors a diferents àrees: cuina, llibres, consultoria, etc.

Compartim amb vosaltres l’enllaç a l’entrevista sencera realitzada pel diari El Comercio: Adrià: “El Bulli destinava 20% de la seva facturació a innovació”, tot un exemple d’empresari innovador.

Entrevista a Ferran Adrià: “El Bulli destinava el 20% de facturació a la innovació”
Tagged on: