Com els Chatbots poden transfromar l’experiència de client

7 de febrer de 2019. 10h a 12h.
Payment Innovation Hub. Pier01 Barcelona Tech City
A càrrec de Marc Balastegui, Product Manager de Caixabank Digital Business
Acabem el programa New Trends amb un dels temes més actuals de les noves tendències tecnològiques: els Chatbots.
Com i per què fomentar l’ús dels bots com a eina d’atenció al client? És útil per a l’usuari? Podem donar un ús diferencial als nostres assistents virtuals més enllà de l’Atenció al client?
El mòbil juga un paper fonamental a l’hora d’establir un vincle amb els usuaris potencials. En particular, els assistents virtuals, permeten facilitar, anticipar i donar resposta com un canal de comunicació directe pels clients. A més, també es poden aprofitar aquests espais de diàleg per generar impactes comercials contextualitzats i optimitzats segons els interessos expressats pels nostres clients durant la conversa.
CaixaBank va ser el primer banc d’Espanya a crear un chatbot d’atenció al client, llançat al febrer de 2017, amb ImaginBank. Actualment disposa dels chatbots Neo i Gina, no només pels clients d’ImaginBank, sinó de tot CaixaBank.
A aquesta sessió comptarem amb en Marc Balastegui, Product Manager de Caixabank Digital Business, que ens presentarà els reptes de la implantació d’un dels primers chatbots del sector financer a nivell nacional. Una oportunitat per intercanviar dubtes i experiències entre tots els assistents.
La sessió es realitzarà al Payment Innovation Hub, una joint venture que neix de la unió de CaixaBank, Global Payments Inc., Visa, Samsung i Arval, per promoure projectes d’innovació en mitjans de pagament. Els assistents a la sessió tindran l’oportunitat de conèixer aquesta iniciativa d’innovació oberta pionera en el sector i accedir al showroom amb demos realitzades pel Hub entorn als pagaments invisibles.
Com els Chatbots poden transfromar l’experiència de client