Formació en Customer Experience a Innobaix

 

formacioinnobaixAhir, 15 de setembre, a les instal·lacions d’Innobaix al Citilab de Cornellà, va tenir lloc una formació sobre Customer Experience adreçada als tècnics de promoció econòmica dels Ajuntaments del Baix Llobregat.

Aquesta formació va consistir en una jornada de 4 hores on es va explicar en què consisteix la customer experience i quines són les claus per millorar-la en els productes o serveis que es poden oferir als potencials clients/usuaris. Primerament es va fer un repàs de com descobrir què és el que un potencial client o usuari d’un servei vol. Després, es van explicar els processos que incideixen en la satisfacció del client però que en són invisibles per aquest i també es va veure com la marca, a més de diferenciar el servei, dóna valors i percepcions noves als productes i serveis.

Tota la sessió va comptar amb activitats pràctiques on els tècnics de promoció econòmica van aprendre a fer servir eines com el service blueprint i van poder analitzar quines estratègies implementar en els seus llocs de treball.

Vam realitzar seguiment d’aquesta formació a la xarxa social Twitter, recollint algunes claus interessants, com per exemple:

La formació va ser a càrrec de la Luisa Jiménez, consultora de la empresa Anima Consulting, especialitzada en innovació i creixement de negoci que treballa en el desenvolupament de projectes innovadors amb clara orientació al client i en la gestió del canvi dins de les organitzacions. Anima Consulting ajuda a institucions i empreses a transformar idees i projectes en realitats amb consultoria, activitats formatives i mentoring en 4 linies de negoci:

  • Indentificar Oportunitats
  • Innovar 360º
  • Definir estratègies
  • Implantar innovació

Podeu consultar la seva web www.animaconsulting.es o contactar amb ells al correu info@animaconsulting.es.

Sessió formativa realitzada amb el suport de:

Formació en Customer Experience a Innobaix
Tagged on: