Nhood és una empresa de serveis immobiliaris, que gestiona el centre comercial Alcampo Sant Boi i Xperience Sant Boi. Un dels reptes d’aquesta empresa és apropar-los a diferents tipus de públics i és per això que van plantejar-lo als joves participants de l’Innobus 2021. La resposta que els han donat ha resultat guanyadora del programa. Parlem amb Daniel Lorenzo, director de màrqueting i innovació de l’empresa.

Perquè heu decidit participar en aquesta edició de l’Innobus?

Per nosaltres és molt important estar presents en els territoris on treballem, volem tenir un paper actiu dins les comunitats, un paper que vagi més enllà dels nostres centres comercials. La innovació i l’emprenedoria són part del nostre propòsit empresarial, així que poder participar en projectes que les promouen és molt important per a nosaltres. En el cas de l’Innobus, des del primer moment ens va semblar una iniciativa molt interessant, ja no només per als participants que s’enfronten a casos reals sinó per a les empreses, ja que el poder compartir temps amb les noves generacions és molt enriquidor per als nostres negocis.

Com veu triar el repte que heu plantejat als innobusers?
El repte que hem plantejat és una situació real dins del nostre negoci, vam pensar que seria molt interessant veure el punt de vista d’aquests participants sobre aquesta situació i conèixer la seva opinió sobre com els espais comercials podem connectar amb les noves generacions en un món cada vegada més dinàmic i amb tendències més volàtils.

“Poder compartir temps amb les noves generacions és molt enriquidor per als nostres negocis”

Què li sembla la solució que li han plantejat? Es viable? Creu que es podria tirar endavant?
La proposta és molt interessant i va molt en la línia dels projectes que ja estàvem treballant per a aquest centre, així que ja veient la proposta definitiva podria ser molt positiu poder seguir col·laborant.

Com ha estat la relació amb l’equip? Creieu que pot haver alguna continuïtat amb el seu treball?
La veritat és que la jornada que vam poder compartir amb l’equip va ser molt productiva, el poder compartir i escoltar la visió de les noves generacions ens permet poder fer evolucionar els nostres negocis. Per que no, aquest tipus d’iniciatives permeten connectar persones i a partir d’aquí ja és tasca nostra veure com podem crear sinergies. Nosaltres intentem ser una empresa oberta i que busca la co-construcció dels projectes així que intentarem buscar possibles vies de col·laboració.