- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Programa Creixement: Impacte de la intel·ligència artificial

Última sessió del programa Creixement, pensat per ajudar a impulsar les empreses i start ups de l’ecosistema d’Innobaix. L’objectiu és que assoleixin una dimensió òptima tant per a la creació de valor corporatiu com de valor social. A càrrec de Lead to Change.
El programa ha constat de 4 sessions col·lectives
Reptes del management
Construcció del Pla Estratègic
Diferenciació i persones
Impacte de la intel·ligència artificial
Impacte de la intel·ligència artificial
L’última sessió es farà a la Colònia Güell, a Santa Coloma de Cervelló. Reflexionarem sobre com la intel·ligència artificial impactarà en tot el treballat anteriorment i com trobar el posicionament per part de cada empresa: en què son pioneres i en què són les últimes.
Programa:
9:30h. Benvinguda. Anna Martínez Almoril, alcaldessa de l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló i Eva M. Martínez Morales, presidenta del Consorci de la Colònia Güell.
9:40h. Presentació de la sessió. Natàlia Mir Serra, directora general d’Innobaix.
9:45h. Ponència: Impacte de la intel·ligència artificial. Xavier Marcet, consultor en estratègia, innovació i emprenedoria corporativa.
11:15h. Pausa Café.
11:45. Visita Cripta de la Colònia Güell. Andrés Andrés Jara, responsable tècnic del Consorci de la Colònia Güell.
13:00h. Fi de l’acte.
L’equip Lead To Change
Xavier Marcet
Consultor en estratègia, innovació i emprenedoria corporativa. Format en Postgrau a les escoles de negoci UC Berkeley, IESE, ESADE i una llicenciatura en història per la UAB.
Alejandro Santana
Innovation Consultant a Lead to Change, és Enginyer Tècnic en Disseny Industrial, especialitzat en equipament domèstic i urbà per la Universitat de Las Palmas de Gran Canària.
Gabriela Sala
Innovation Manager a Lead to Change, és Graduada en Administració i Direcció d’Empreses i Master of Science in Innovation and Entrepreneurship per ESADE disposant també de formació complementària de la KOÇ University d’Istanbul (Turquia).
Marc Marcet
Innovation Consultant a LTC LAB, és graduat en Ciències Empresarials i Management per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.
Marc Fernández
Growth Partner i consultor d’estratègia i operacions a LTC LAB, és especialista en generació i desplegament de plans de negoci, així com en processos de transformació de les organitzacions.
Federico Briozzo
Consultor en estratègia, aprenentatge i innovació en comunicació en LTC. Té 20 anys d’experiència en gestió estratègica de la comunicació i processos d’aprenentatge en organitzacions de la naturalesa més diversa.
Júlia Vilar
Consultora en estratègia, innovació i emprenedoria corporativa a Lead to Change, és graduada en Ciències Empresarials – Management per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Té un màster en Consultoria de Negoci per la Universidad Pontifica de Comillas i un màster en Innovació, Estratègia i Emprenedoria per la Barcelona School of Management.
Places molt limitades!
En cocreació amb:
Amb el suport de: