La pandèmia ens ha portat noves formes de comunicació, venda, formació i divulgació. Una de les que més ha triomfat ha estat el webinar. Una eina que fins fa pocs mesos utilizaven només unes quantes empreses i que ara s’ha popularitzat. Però què cal tenir en compte a l’hora d’organitzar-lo? La darrera sessió del programa B2B abans de les vacances va incidir en aquesta qüestió.
Per organizar un webinar no calen només eines tecnològiques, tot i que en son una part molt important. Cal saber què funciona i què no i quins aspectes hem de valorar des del punt de vista de la difusió i del manteniment de l’atenció, a més de la tecnologia. Hem de tenir en compte per a què el volem utilitzar, no serà el mateix si volem vendre, si volem comunicar alguna notícia o si volem formar un equip de persones. El tècnic de marketing digital de FIGroup, Martí Domínguez, va ser l’encarregat d’impartir aquesta sessió, on va donar alguns consells dels processos a seguir, abans, durant i després del webinar. A més, també va repassar el perfil professional necessari per a la gestió d’aquests seminaris web.
Si vols pots accedir a la gravació completa d’aquesta sessió.